Продавець MarketSmart - СПІВПРАЦЮЄМО З ВІЙСЬКОВИМИ ЧАСТИНАМИ, БФ, ГО, МІНОБОРОНОЮ – БЕРЕМО УЧАСТЬ У ТЕНДЕРАХ розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
625 відгуків
MarketSmart - СПІВПРАЦЮЄМО З ВІЙСЬКОВИМИ ЧАСТИНАМИ, БФ, ГО, МІНОБОРОНОЮ – БЕРЕМО УЧАСТЬ У ТЕНДЕРАХ
Контакти
MarketSmart - СПІВПРАЦЮЄМО З ВІЙСЬКОВИМИ ЧАСТИНАМИ, БФ, ГО, МІНОБОРОНОЮ – БЕРЕМО УЧАСТЬ У ТЕНДЕРАХМенеджер
Шахтарська 5, Київ, Україна
+380 (67) 649-69-66
+380 (99) 649-69-67
+380996496967+380676496966

Яка гарантія надається у магазині Marketsmart

Яка гарантія надається у магазині Marketsmart

Гарантія на всі смартфони складає від 1 до 12 місяців:

На той чи інший товар вказується свій термін гарантійного обслуговування, який видається гарантійний талон. Гарантійний термін діє з дня продажу.

Гарантійний термін акумулятора становить 3 місяці (14 днів у разі придбання виробу без гарантії)

Гарантійний термін на блок зарядки, кабель USB, навушники складає 14 днів.

При заміні акумулятора, блок заряджання, usb кабелю на новий гарантійний термін повторно не встановлюється. Безкоштовне сервісне обслуговування на вказані речі також не передбачено.

 Обмін/повернення несправного виробу (товар неналежної якості).
(Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості – Закон України)


У разі виникнення проблем із виробом, купленим з магазину https://marketsmart.com.ua, Ви можете звернутися до нашого сервісного центру протягом гарантійного терміну для усунення проблеми. Нашими фахівцями буде проведено діагностику, на підставі якої відбувається подальший ремонт пристрою. Якщо випадок гарантійний, тоді протягом 14-28 днів робочих днів нашими фахівцями проблему буде вирішено. У тому випадку, якщо для виробу немає потрібної запчастини в наявності, наш сервісний центр замовлятиме її безкоштовно для вас. Тим самим терміни ремонту можуть бути збільшені до 40 днів (строки доставки запчастини від виробника).

У випадку, якщо проблема є серйозною і не підлягає вирішенню, Ви маєте право на повернення коштів або заміну виробу на нове. Винесенням рішення про те, що недолік є суттєвим (ремонт не підлягає) займається наш сервісний центр від магазину.

Пересилання до сервісного центру на гарантійне обслуговування здійснюється за рахунок покупця на підставі закону України.

 

Обмін/повернення справного виробу (товар належної якості)
(Стаття 9. Права споживача при купівлі товару належної якості - Закон України)

У випадку, якщо придбаний виріб не підійшов з певних причин, але є повністю справним та новим, Ви маєте право на обмін/повернення протягом 14 днів з моменту придбання.

ВАЖЛИВО!

У законі чітко зазначено порядок дій, можливих у цій ситуації. Зокрема, споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний.

У випадку, якщо аналогічного товару немає, споживач має право розірвати договір і отримати назад повну суму коштів, які він оплачував під час купівлі за виріб. Кошти, витрачені на доставку, не компенсуються.

Обмін/повернення виробу належної якості можливе лише у разі дотримання таких умов:

  1. Товар не був в експлуатації (1 тестовий дзвінок, 1 фото, 1 відео, 1 смс – тестові дії для перевірки телефону). Не повинні бути зірвані пломби, ярлики. Збережено платіжний документ, виданий нашим магазином кінцевому покупцю.
  2. Збережено товарний вигляд виробу та коробки (не повинні бути зняті плівки з виробу, коробка повинна бути повністю новою, не брудною, не розірваною тощо);
  3. Повний заводський комплект виробу, включаючи всі пакетики (нерозірвані), якщо пакетиків немає, то заводські "скрутки" кабелів і тд.

Переконливе прохання. Уважно прочитайте ще раз вищезгадані умови повернення/обміну. Якщо хоч один пункт не витриманий, порушено – такий пристрій автоматично вважається БУ – вживаним. У випадку, якщо ви впевнені на 100% у стані невідповідного вам пристрою і готові висилати його назад, всі пересилки оплачуються за рахунок покупця.

ПРИКЛАДИ:

Приклад №1: повернути смартфон, у який ви поставили сімки та користувалися протягом 2-14 днів не можна. У вас у руках БУ виріб.

Приклад №2: повернути смартфон, з екрана або задньої частини якого ви зняли верхній шар заводської плівки і поклеїли його назад не можна – у вас в руках БУ виріб.

Приклад №3: повернути смартфон, у якого в комплекті розірваний пакетик зарядки/кабелю не можна – у вас в руках БУ виріб.

 

ВІДМОВИ ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ, у яких випадках ми відмовляємо у гарантії на виріб?

Компанія Marketsmart залишає за собою право відмовити у гарантійному обслуговуванні товарів у разі виникнення спірних обставин. Наступні дії або пошкодження призводять до анулювання гарантійних зобов'язань:

  • Збитки, завдані природними явищами. Пожежа, вітер, повінь, землетрус, блискавка та інші;
  • Збитки, заподіяні падіннями, ударами, фізичними або механічними ушкодженнями пристрою;
  • Збитки, завдані водою. Якщо в захищеному смартфоні всередині опиниться вода – це автоматично негарантійний випадок, за поясненнями можете звернутися до наших менеджерів;
  • Брудні мікрофони динаміки. У разі, якщо в динаміках або мікрофонах виявлено бруд, пил, металеву стружку, внаслідок чого ці динаміки, мікрофони перестали коректно працювати, такий ремонт можливий лише на платній основі;
  • Збитки або несумісності, які викликані забезпеченням нормальної експлуатації пристрою або установки, у тому числі нестабільне з'єднання дротової та бездротової мережі, неякісне заземлення, електромагнітні зовнішні поля, вплив прямого сонячного світла, високої вологості та вібрації;
  • Збитки, отримані внаслідок самовільного розбирання виробу, самовільні ремонти;
  • Збитки, отримані за допомогою переферійними пристроями інших виробників (у тому числі видимі пошкодження на материнській платі або на інших електронних конструкціях товару, такі як обпалені місця після ел. розрядів, оплавлення, перегріву, розтріскування тощо);
  • Спроби зміни або видалення серійного номера виробу (теж саме стосується і наклейок із серійними номерами на його деталях);
  • Наявність двох або менше кількості битих пікселів на екрані. За міжнародними стандартами та політикою багатьох виробників Китаю така кількість не є гарантійним шлюбом;
  • Тріщини на екранах/тачскринах, пластиці та металі, сліди ударів на корпусі, а також інші дефекти, що виникли при нанесенні механічних пошкоджень.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner