Яка гарантія надається у магазині Marketsmart
Гарантія на всі смартфони складає від 1 до 12 місяців:
На той чи інший товар вказується свій термін гарантійного обслуговування, який видається гарантійний талон. Гарантійний термін діє з дня продажу.
Гарантійний термін акумулятора становить 3 місяці (14 днів у разі придбання виробу без гарантії)
Гарантійний термін на блок зарядки, кабель USB, навушники складає 14 днів.
При заміні акумулятора, блок заряджання, usb кабелю на новий гарантійний термін повторно не встановлюється. Безкоштовне сервісне обслуговування на вказані речі також не передбачено.
Обмін/повернення несправного виробу (товар неналежної якості).
(Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості – Закон України)
У разі виникнення проблем із виробом, купленим з магазину https://marketsmart.com.ua, Ви можете звернутися до нашого сервісного центру протягом гарантійного терміну для усунення проблеми. Нашими фахівцями буде проведено діагностику, на підставі якої відбувається подальший ремонт пристрою. Якщо випадок гарантійний, тоді протягом 14-28 днів робочих днів нашими фахівцями проблему буде вирішено. У тому випадку, якщо для виробу немає потрібної запчастини в наявності, наш сервісний центр замовлятиме її безкоштовно для вас. Тим самим терміни ремонту можуть бути збільшені до 40 днів (строки доставки запчастини від виробника).
У випадку, якщо проблема є серйозною і не підлягає вирішенню, Ви маєте право на повернення коштів або заміну виробу на нове. Винесенням рішення про те, що недолік є суттєвим (ремонт не підлягає) займається наш сервісний центр від магазину.
Пересилання до сервісного центру на гарантійне обслуговування здійснюється за рахунок покупця на підставі закону України.
Обмін/повернення справного виробу (товар належної якості)
(Стаття 9. Права споживача при купівлі товару належної якості - Закон України)
У випадку, якщо придбаний виріб не підійшов з певних причин, але є повністю справним та новим, Ви маєте право на обмін/повернення протягом 14 днів з моменту придбання.
ВАЖЛИВО!
У законі чітко зазначено порядок дій, можливих у цій ситуації. Зокрема, споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний.
У випадку, якщо аналогічного товару немає, споживач має право розірвати договір і отримати назад повну суму коштів, які він оплачував під час купівлі за виріб. Кошти, витрачені на доставку, не компенсуються.
Обмін/повернення виробу належної якості можливе лише у разі дотримання таких умов:
Переконливе прохання. Уважно прочитайте ще раз вищезгадані умови повернення/обміну. Якщо хоч один пункт не витриманий, порушено – такий пристрій автоматично вважається БУ – вживаним. У випадку, якщо ви впевнені на 100% у стані невідповідного вам пристрою і готові висилати його назад, всі пересилки оплачуються за рахунок покупця.
ПРИКЛАДИ:
Приклад №1: повернути смартфон, у який ви поставили сімки та користувалися протягом 2-14 днів не можна. У вас у руках БУ виріб.
Приклад №2: повернути смартфон, з екрана або задньої частини якого ви зняли верхній шар заводської плівки і поклеїли його назад не можна – у вас в руках БУ виріб.
Приклад №3: повернути смартфон, у якого в комплекті розірваний пакетик зарядки/кабелю не можна – у вас в руках БУ виріб.
ВІДМОВИ ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ, у яких випадках ми відмовляємо у гарантії на виріб?
Компанія Marketsmart залишає за собою право відмовити у гарантійному обслуговуванні товарів у разі виникнення спірних обставин. Наступні дії або пошкодження призводять до анулювання гарантійних зобов'язань: